Powrót

10 marca 2020 roku odbyła się Gala Finałowa I edycji Ogólnopolskiego Konkursu Gospodarczego „Firma na Medal”. W Pałacu Polskiej Akademii Nauk w Jabłonnie pod Warszawą Certyfikaty dla najlepszych polskich firm odebrało ponad 50 przedsiębiorców reprezentujących rozmaite branże, w tym m.in. branżę szkoleniową, spożywczą, produkcyjną, hotelarską i energetyczną. W Gali odbywającej się pod hasłem „Polskie Firmy na Medal”, uczestniczyli menedżerowie, naukowcy i reprezentanci organizacji biznesowych z całej Polski.

W Konkursie „Firma na Medal” Quality Institute wyróżnia przedsiębiorstwa, które w swoich działaniach rynkowych kierują  się postawą „wszystko dla klienta” oraz takimi wartościami jak uczciwość, rzetelność, odpowiedzialność społeczna. -Nagradzamy firmy, dla których satysfakcja klienta i wysoki poziom jego zadowolenia z oferowanych produktów czy usług to cel działalności biznesowej. Tytuł „Firma na Medal”, potwierdzony przyznaniem eleganckiego Certyfikatu, to forma informacji gospodarczej, która pomaga klientom w wyborze sprawdzonych polskich firm: producentów, usługodawców, sprzedawców itp. Nagradzamy najlepsze polskie firmy wszystkich branż – tłumaczy Piotr Celej, Prezes Zarządu Quality Institute.

Oceny zgłoszeń do Konkursu dokonało profesjonalne Jury Konkursowe, w którym zasiadali naukowcy reprezentujący uczelnie biznesowe, dziennikarze i przedstawiciele organizacji pozarządowych. Celem Konkursu było promowanie etyki w biznesie, promowanie polskich firm, które w swojej działalności gospodarczej kierują się interesem klienta, wyróżnianie firm, które dążą do zapewnienia swoim klientom jak najwyższego poziomu satysfakcji i zadowolenia z oferowanych produktów i usług, jak również wspieranie przedsiębiorstw w budowaniu pozytywnego wizerunku i wiarygodności biznesowej. –Chcemy premiować i promować firmy działające zgodnie z takimi wartościami jak rzetelność, sumienność, praworządność i uczciwość w kontaktach z klientami, kontrahentami i partnerami gospodarczymi. Ważne jest dla nas również przestrzeganie praw konsumenta, etyki w biznesie oraz zasad wolnej i uczciwej konkurencji.

    Strona: /